VIKARIAT / stillingsopslag

FORFATTERSKOLEN søger administratorvikar pr. 1. marts 2022

Da vores højt skattede studiesekretær og administrator er blevet sygemeldt på ubestemt tid, søger Forfatterskolen en administrativ ressource, der skal arbejde tæt sammen med både rektor, lærerstab og de studerende, og som også skal varetage en række selvstændige og centrale opgaver.

Forfatterskolen er en selvstændig kunstnerisk undervisningsinstitution, der drives med støtte fra Kulturministerietog har til huse i Kunstakademiets lokaler i det centrale København.

Skolen er med sine 15-20 studerende og fem ansatte en lille, levende og vågen enhed. Vi søger dig, der trives i sådan et miljø, og som besidder fleksibilitet og selvstændighed ift. de hele tiden skiftende opgaver. Du vil blive del af en sjov, travl, intens og hele tiden uforudsigelig hverdag på en kunstnerisk institution.

Stillingen er et vikariat på ubestemt tid og består i en 1/2-tidsstilling som kontormedarbejder. Arbejdstiden er fastsat til (gennemsnitligt) 18,5 timer per uge. Merarbejde vil kunne forekomme. Løn- og ansættelsesforhold i hht. gældende overenskomster.

Ansøgningsfristen er d. 20. februar 2022 kl. 24.00.

Ansøgninger sendes til forfatterskolen@forfatterskolen.dk

Der vil blive indkaldt til samtaler i den efterfølgende uge, uge 8. Vi opfordrer både studerende og kontoruddannede m.fl. til at søge.

Hovedopgaverne er:

• Post- og sagsekspedition
  • Korrespondance på dansk og engelsk
  • Journalisering
  • Personaleadministrative opgaver i forbindelse med stillingsbesættelser mv.
  • Sekretær for Bestyrelsen
  • Budgetadministration
  • Kontakt til bogholderi og revisor
  • Honorarudbetalinger
  • SU-administration
  • Organisering af optagelse af nye elever
  • Opdatering af hjemmeside og facebook
  • Bibliotek
  • Forberedelse og afholdelse af møder og arrangementer
  • Organisering af introduktionsugen
  • Organisering af studierejser

Dertil kommer diverse ad hoc-opgaver.

Faglige kvalifikationer

• Sans for at strukturere, holde flere bolde i luften og sikre orden i opgaverne
  • All-round kontoruddannelse eller relevant erfaring med kontorarbejde f.eks. som studentermedhjælper
  • Sikker mundtlig og skriftlig formuleringsevne på dansk