Forfatterskolens debutantoplæsning og julefest

AFLYSNING

Det er med stor tristhed at vi må meddele at årets debutantoplæsning og julefest er aflyst på grund af de nye covid-19 restriktioner.

Vi håber på at vi kan afholde arrangementet i slutningen af januar i det nye år. Indtil da ønsker vi alle en glædelig jul og et godt nytår.

Lørdag d. 11. december 2021 kl. 17 holder Forfatterskolen sin årlige debutantoplæsning med tilhørende julefest. Vi fejrer de af skolens nuværende og tidligere studerende som er debuteret i årets løb.

Det er altid stort, men i år er det endnu større: Eftersom dette arrangement sidste år blev aflyst pga. pandemien, har vi sparet op og kan således i år præsentere ikke færre end 11 debutanter, nemlig Anna Rieder, Christoffer Thunbo Pedersen, Glenn Bech, Lasse Raagaard Jønsson, Maria Hesselager, Priya Bains, Rasmus Daugbjerg, Rasmus Theisen, Runi Weihe, Sebastian Nathan og Sine Bang Nielsen.

Lyt og lad jer forvandle!

Dørene åbner kl. 16.30, og oplæsningerne vil begynde kl. 17.00. Bagefter vil der være fest og dans i den mørke nat. Vær velkomne!