Forfatterskolen på Folkemødet

Forfatterskolen har netop udgivet antologien Nu hvor jeg er blevet kreditværdig, hvor mere end 20 danske forfattere har bidraget med alt fra brev, digt, drama, essay og sågar et par trylleformularer til et værk, som både er et indspark i den større samtale om det prækære arbejdsliv og en ven i nøden for andre forfattere som sidder alene derude i virkeligheden. Forfatterskolen besøger Dagbladet Information på årets Folkemøde 2023 til oplæsninger og samtaler.

Fredag d. 16. juni kl. 10.00-11.00 i Dagbladet Informations stand F25

Forfatteres penge, arbejde og følelser

Forfatterskolen og Information inviterer til en samtale om de prekære arbejdsvilkår for kunstnere og andre kulturarbejdere – med oplæsninger ved Joan Rang Christensen og Lone Aburas

Kom og nyd oplæsningerne ved Lone Aburas (forfatter og digter), Joan Rang Christensen (digter og dramatiker) og hør Anders Haahr Rasmussen, Ulrikke Bak, Ida Rasmussen, Gustav Strange og Ursula Andkjær Olsen i en samtale om værdiskabelse, udbytning, kreativitet, økonomi, forandringsparathed og dagligdag.

Fredag d. 16. juni kl. 17.00-18.00 i Dagbladet Informations stand F25

Forfatteres penge, arbejde og følelser

Forfatterskolen og Information inviterer til en samtale om de prekære arbejdsvilkår for kunstnere og andre kulturarbejdere – med oplæsninger ved Glenn Christian og Siri Ranva Hjelm Jacobsen

Kom og nyd oplæsningerne med Glenn Christian (digter), Siri Ranva Hjelm Jacobsen (forfatter og anmelder) og hør Anders Haahr Rasmussen, Ulrikke Bak, Ida Rasmussen, Gustav Strange og Ursula Andkjær Olsen i en samtale om værdiskabelse, udbytning, kreativitet, økonomi, forandringsparathed og dagligdag.