Debutantfest på Forfatterskolen

Lørdag d. 26. marts 2022 kl. 16 – med tre måneders forsinkelse – holder Forfatterskolen sin årlige debutantoplæsning med tilhørende fest. Vi fejrer de af skolens nuværende og tidligere studerende som er debuteret i årets løb.
Det er altid stort, men i år er det endnu større: Eftersom dette arrangement to år i træk blev aflyst pga. pandemien, har vi hele 12 debutanter, nemlig Deniz Kiy (Blå øje (Türkü)), Anna Rieder (Hindebæger), Christoffer Thunbo Pedersen (Gennem dage af hyld og tjørn), Glenn Bech (Farskibet), Lasse Raagaard Jønsson (ssn snnart), Maria Hesselager (Jeg hedder Folkví), Priya Bains (Med restene av mine hender), Cæcilie Højberg Poulsen (om nogen), Rasmus Daugbjerg (Rygtet), Rasmus Theisen (Andre hunde), Runi Weihe (Bølger over det høje græs) og Sebastian Nathan (Honey Moon).
Der vil denne aften være oplæsninger af:
Anna Rieder
Christoffer Thunbo Pedersen
Glenn Bech
Rasmus Daugbjerg
Rasmus Theisen
Runi Weihe
Sebastian Nathan
Lyt og lad jer forvandle!
Dørene åbner kl. 15.30, og oplæsningerne vil begynde kl. 16.00. Bagefter vil der være fest og dans. Vær velkomne!